tirsdag den 25. oktober 2011

Voksdugstof ROCKS!!

Min bænk i kolonihaven mangler et par siddepuder. Der var 2 med kolonihaven da jeg fik den, men nyt stof skulle der på. Da jeg havde skrællet de 2 lag af stof af, var der lidt skumgummi som jo sagtens kunne bruges igen. Når man har en lille hund som gerne ligge og slænger sig med beskidte poter, så er voksdug jo helt fantastisk.

De blev heldigvis som de skulle. Hvis du skal lave sådan nogle til din bænk eller have møbler, så vær opmærksom på at noget voksdug er tykkere end andet. Den her slags og det prikket fra Stof og Stil er perfekt at sy i. Noget af det andet jeg har valgt til mit næste projekt, var ikke til at sy i. Måske skal der en anden nål og og så glider det bedre.

  Næste projektv - Vimbler på snor...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar