onsdag den 26. oktober 2011

Vimbler i voksdug....


Så er der lavet 5 meter vimbler til min kolonihave.
Min tanke med disse er at de skal være i min vinterstue eller måske under taget hele vejen rundt om kolonihaven. Jeg har lavet dem i voksdug, så de kan tåle at hænge ude og man kan smide dem i vaskemaskinen på 30grader hvis det skulle være nødvendigt.

Jeg laver gerne disse på bestilling. Se nederst i oplægget.


Stof og Stil har en masse forskellige stoffer i voks til billige penge.
Pas på med at vælge en stof som er tykkere end dem med prikker. De er meget svære at sy i.

Målene på mine vimbler er 12 cm bred og 15 cm lang.


2 meter vimbler 150,- 4 farver og skråbånd
5 meter vimbler 300,- 5-6 farver og skråbånd
Fantastisk til udenfor, i køkkenet eller på børneværelset.


Lys Rosa

Blå

Brun

Grå

Gul

Mørkeblå

Mørkerød

Orange

Rosa

Skyblå

Sort

Rød

Tyrkies

Æblegrønb

Tern lilla

Tern blå

Tern orange

Tern rød

Tern tyrkies

Skråbånd fåes i de fleste farver også - 2 ønsker og så skal jeg se hvad jeg kan finde.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar