mandag den 17. oktober 2011

Før og efter stue og terrasse...

Stuen var lidt for kold til min smag. Jeg skal ha varme og hygge i form af ting og sager.

Ikea sengen fik jeg af en kammerats som skulle smide den ud for en veninde.
Perfekt var den til min kolonihave. Den kan slåes ud til 180x200 og der kan være dyner og tæpper i skufferne.
Puderne er lidt fra gemmeren og en venindes gemmer. Stolen med det grønne hæklet stof har jeg selv malet og hæklet sæde til og det sammer med skamlen. Det fine bord er en gave fra en veninde som ville smide det ud.
Spejlet og hylden er et loppefund. Inkl. 2 lamper var det 60kr.

 Et kort øjenlik så stuen sådan ud. Den røde stol er den stol som er i indlægget omkring hvad jeg fandt i kolonihaven. Den fik lidt sandpapir og en klat rød maling, og jeg synes det blev super fed!
Bordet har jeg selv lavet. Det er decoperet med Anders And blade som lå i kolonihave, da jeg overtog det.
Det orange sengetæppe var et loppefund til 20 kr.
De blå hylder er børne kufferter fra Søsterne Grene som jeg har hæng op med en metalplade indeni.


Sådan så terrassen ud da vi overtog huset. Lidt trist og algebefængt.


Et hvidt skagenshegn til 45kr for en brede på 150cm hos Jem og Fix, kan gøre meget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar