tirsdag den 8. november 2011

Sæt personligt præg på dine sættekasser...

Alle sætterkasserne har jeg fundet i forskellige genbrugsbutikker.
Den fede retro vase er også et genbrugs fund.
Jeg forsøgte at finde farverne til kasserne ved at matche farverne på min sofa og resten af stuen.

Tapetet er et genbrugsfund som jeg er super glad for 10 kr for 2 ruller.
Tapetet er påført med tapet klister. En mulighed er halv tapetklister og halv trælim. Derefter gi det et par lag lak så det kan tørres af.

Temaet i stuen var lidt af det her. Skindet kom senere på en lampeskærm.
Den foldet pude er samme stof som min sofa og ja jeg elsker bare grøn.

Avisen er Bankok Post fra da jeg var der sidst. Hvis du kigger nærmere kan du læse om fugle influenza'en som bræd ud da vi var der. Jeg synes det var lidt anderledes end bare at bruge Stiftidene. Jeg har påført det med lak og så bare givet den flere lag.

Det færdige resultat af kasserne. Den helt til venstre er beklædt med sækkestof med trælim.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar