tirsdag den 8. november 2011

Jeg kom i himmelen....

Jeg kom en dag forbi en kæmpe bunke "skrald", men det var ikke hvad jeg så! De 2 fedeste metal skabe lå her og var på vej ud til metalophuggeren. Fat i ejeren fik jeg og vupti så har jeg fået skabe og er nu ved at arrangere et fedt loppemarked med resten af tingene.

Det er den her lejlighed som to ældre mennesker har boede i en hel menneskealder og der er vist aldrig smidt noget ud. Nogle af rummene var fyld fra loft til gulv med alt muligt junk og funk.
Jeg ser selvfølgelige en masse funk hvor andre ser junk og nu har jeg lavet en lille butik i deres skur og går igang med lejligheden imorgen.

Jeg har forsøgt at indrette skueret som en lille butik og der vil også være fine ting i lejligheden.

Jeg vil slet ikke vide hvad der er smidt ud af brugbare ting, så prøver ikke at tænke på det.
Loppemarkedet er lørdag den 12. nov kl 11-15 og søndag den 13. nov 12-16 i
Christiansgade nr. 19 st tv der er ting både i lejligheden, gården og i skuret.

Her er lidt af hvad jeg har fundet indtil nu....




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar